Ági vagyok

fubenfaban: enHurai Józsefné, Ági vagyok. 2 éve rendelkezem törzsvásárlói kóddal, és vásárolom, fogyasztom, alkalmazom a Neways termékeket. A saját életemben de családom, barátaim, ismerőseim életében is jelentős eredményt hozott úgy egészségileg, mint megélhetés szempontjából is. Tiszta szívből ajánlom a Newayst, úgy is mint termékek és úgy is, mint jövedelemforrás.

Dániel a nevem

fubenfaban: Dancus Mamám csak Dancusnak nevez. 3 évesen allergiás voltam mindenre, ami fű és virág. Nem kaptam levegőt, nem tudtam aludni, nagyon rossz volt. Anyukán vett a Newaystől termékeket, amikor 5 éves lettem, mert már pipát kellett használni. És fél év múlva már nem kellett orvosság, meg pipa, a doktor néni is azt mondta, nem is igaz, hogy én valaha is allergiás voltam. Azóta sincs semmi bajom, pedig nem régen lettem 8 éves.

Adél vagyok

fubenfaban: avatar Sokan Shady-nek ismernek. Tudják rólam, hogy művészeti iskolába járok és mellette aktívan sportolok a MISI-ben. Kérdezik is tőlem, hogyan bírom, hogy reggel 7-kor megyek és este fél 10 mire haza érek. Suli és edzés után. Egyszerű dolog, Maximol, Ming Gold, tiszta víz, de jó sok, és zöldségek , gyümölcsök tömkelege. Na meg jó tanárok és jó edzők! Ez elengedhetetlen! :) Mindenkinek ajánlom a Neways termékeket, a világon a legjobbak!

Információs oldal

Köszöntelek az oldalon! Kérlek töltsd ki a Neways partner oldalon a bejelentkezési ürlapt. A jelentkezésed beérkezése után, 24 órán belül, hozzá jutsz a szükséges ismeretekhez, a termékek alkalmazását, használatát illetően. Jó egészséget, szép napot kívánok! Hurai Ági

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

A szervezet vízháztartásának zavarai

2008.08.04. 19:53 | fuben-faban | Szólj hozzá!

Tünetek: petyhüdt, rugalmatlan, nyúlós, bőr, ráncok, száraz, húzódó érzet, fejfájás

         Cetyl mobility

         Maximol

       New Vera

         Ardiol

        Ingenious

          Omega 3 EPA

 

Az egészséges emberi szervezet folyadékszükséglete:

          Testsúlykilogrammonként 70 ml folyadék,

          amelyből kb. 800-1000 ml bejut a száraztáplálékkal, 

          viszont 30 ml-nek tiszta víznek kell lennie!

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása